Male Look

Min huvud dunkar, alltså verkligen dunkar dudunkdudunkdudunk och jag antar att jag är värd det. Igår blev det mycket av det goda och jag väntar med spänning hur dagens utskällning av Alex kommer se ut. Får jag höra att jag är dum i huvudet, odräglig eller en alkoholist. Spänningen tätnar. Kanske skall komma till anledning till min huvudvärk, Male Look 2008, jag vet faktiskt inte ens vem som vann jag tyckte dom tog ut tre vinnare eller vann han med krulliga håret tro? Jag brydde mig inte så mycket, jag var mer inriktad på maten, alkoholen och djävulen påfund Black Jack. Igår bestod dagens enda motion av att springa upp för Glows trappa, till bankomaten bredvid och ta upp pengar för att springa ner för trappan för att spela och förlora.

image713

Kommer ni ihåg Idol-Knut? Inte? Jag postar en bild på honom. Va, vet ni fortfarande inte vem det är? Eller, jag förstår er han kom inte med bland de tio bästa och det trots att han gick ut media och berättade snyfthistorien att han kört rattfull. Han sjöng i alla fall igår, väldigt roligt, ännu roligare var när han tog ett ärovarv runt baren när han uppträdde som om det vore fucking Allsång på Skansen och han var en superkändis. Gotta love him! Kvällen avslutades på Peacock och jag gick utan att säga något i vanlig ordning. Jag vet hur man behandlar sina kompisar.

image715

Sen tycker jag om hur osmarta människor. Jag skrev ett inlägg om Nils Sandström som är med i kustbevakarna som visas på kanal5 på torsdagar. Jag är kär i honom, jag skulle kunna kidnappa honom, jag skulle tacka ja till hans giftermål direkt. Det verkar vara det fler som kan tänka sig att göra för jag får kommentarer varje torsdag om hur det är att vara med i Kustbevakarna, att jag (läs han) är  söt med mera. Ni vet den där blonda tjejen i hörnet på bloggen det är jag, bloggens innehavare inte Nils. Djävla nötter!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback