Miss Negativ

Idag var första föreläsningen på filmvetenskapens fortsättningskurs och det var precis som jag hade väntat mig, skandal. Man uppskattar aldrig en bra föreläsare innan man fått en riktigt dålig och voila en dålig föreläsare har jag nu (och haft innan, men jag tyckte om min första jag hade i filmvetenskapen). Gick inte att få ner något vettigt att anteckna när han sa ehhh, emmm och eeee efter vartannat ord.

Sedan fick vi se Charlie Chaplin och jag vet att han är pionjär och allt sånt men så roligt är det inte att se honom trilla i en och en halv timme. Hemvägen som brukar ta en kvart och en spårvagn, tog mig en timme, två spårvagnar och två bussar. Jag åkte lite fel. Jag skiner inte som en sol om man säger så.


Kommentarer:
Postat av: flygvärdinnan

Japp, =)
vad gör du vaken nu??

Postat av: flygvärdinnan

Jag sitter och jobbar.. =(
Jag trodde inte det här var dina tider på dygnet
har du ens sovit eller skippar du det helt?

2008-02-06 @ 07:55:41
URL: http://praktfull.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback