När man minst anar det inträffar ett Hallelujah-moment!


image723

Vissa antyder ibland att jag klagar lite väl mycket, att jag är lite negativ och helt enkelt är en pessimistisk djävel. Men inte längre vänner. Surfade in på finest.se, Sveriges absolute bästa internetsida som alltid är fullsmackad med det senaste och viktigaste skvallret. Nu fick jag att läsa att  Kim Kärnfalk, den brunhåriga (eller den fula, det är en smaksak) av de två kvinnliga deltagarna i Friends skall skriva en roman. Den utspelar sig i Uddevala av alla ställen, vad är New York, Paris, Dubai mot Uddevala? Nothing. Inte nog med att den är sjävbiografisk så behandlar den hennes mormors och mammas uppväxt. Det här gjorde min dag, månad, vinter och till och med hela året. Hallelujah!

Har precis ätit middag. Köttfärssås och spagetti bjöds det på och från första till sista tuggan kändes det som jag befann mig i Rom. Eller inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback