Nils Sandström behöver inte vara singel länge till...

Nils Sandström från Kanal5:s Kustbevakarna behöver inte vara singel länge till. Jag får titt som tätt kommentarer om hur snygg han är på min blogg efter ett inlägg jag skrev om honom som gör att man kommer hit om man googlar honom. Jag borde väl samla in allas mailadresser och posta dom i ett litet brev till Kanal5.

Han är som en Alex light. Hade det inte funnit tusentals olika om och men hade jag antagligen varit kär i Alex. Jag var det i fyran då han var det coolaste och snyggaste i vår klass och jag bara var en blyg tönt i blommiga tights. Nu är vi bästa vänner, jag älskar han helt platoniskt och han är som en extrafamiljemedlem så allt blev ganska bra till slut i alla fall.


Kommentarer:
Postat av: Julia

Haha bra där... då fick jag rät sida på det här.. tänkte precis skriva och fråga om han var din pojkvän etersom de e så ja tolkat det..?
Gick det bra hos frisören?

Postat av: ^A

du skulle haft latextights istället. då kanske ni hade legat vid det här laget...

2008-02-26 @ 15:05:14
URL: http://cocytus.blogg.se
Postat av: jen

ohh Nils Sandström är så snygg!

2008-02-27 @ 20:38:34
URL: http://shadees.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback