Rånörd

Ibland känner jag mig, konstigt nog, som en råtönt. Som när jag för 5 minuter sedan när jag våldgästa min systers rum (hon som är hel, Ellen) och låg i hennes säng trots att hon försökte göra allt för att bli av med mig. Minuten senare stod jag på balkongen och vinka av henne, gav slängpussar och vinka. Jag fick en vink tillbaka, inga stora gester här inte och inga jag älskar dig världens bästa Anna skreks inte.

image764

Igår när jag och Alex kollade igenom Femina och gav den betyget dålig som alltid såg vi massa bilder på Frida och tidningen blev på fem röda tusentals gånger bättre. Frida är nog den vackraste människan jag känner och sedan är hon fruktansvärt trevlig, söt och smart. Här har vi det underbara paret Frida och Jakob,  en vacker utsikt och en Golden Retriever (okej jag skämtar men jag är inte så jättehaj på hundraser). Jag vet inte om det bara är jag men jag tycker något saknas, en Anna och en Alex.

image765

 Vilken djävla  teaterapa som är med hos Montel nu. Okej han må vara 5 år och höll på att bli mördad av hans pappas flickvän men han kör hela registret. Säger att han älskar alla, saknar alla och sjöng en låt som gick såhär: behandla människor som du själv vill bli behandlad, behandla människor trevligt. Nej, det här känns inte ärligt. Var inne på Montels hemsida för att leta efter något klipp på ungen Eiljah men hitta inget. Däremot så fick jag reda på att Sylvia Brown gästar Montel VARJE VECKA (såg förra veckan när någon frågade vad hon skulle jobba med när hon blev stor, Sylvia svarar fastighetsskötare direkt och person som fråga sa tack och satte sig ner igen. Snabba puckar) och såg programrubriker som MONTEL CHANGED MY LIFE. Hahaha.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback