Rolle (snart hela Sveriges) legend

image735
image736image737
image738



Slippery Sal, vilket inte är hans riktiga namn antar jag, meddela mig om att han hade pratat med Rolle the Legend (här får ni se några väl uppvalda bilder ur hans egna bildmapp jag har på min dator) och att han skall vara med i "So do you think yo can dance". Han dansar utav helvete men om han kan dansa vette fan. Så han kommer  inte gå vidare MEN visas på tv och bli rikskändis. Noooooo! Han är juh min och hela Göteborgs älskling. Det är han, Posedion, Operahuset, Läppstiftet, Avenyn, Liseberg, Ullevi och Skandinavium som gör Göteborg. Han är vår! Men nu kommer han i alla fall aldrig behöva ha med sig en kasse med tidningar till Parkan om hans date inte skulle dyka upp. Det gjorde hon inte heller den gången i somras då han grät ut mot min axel när jag och Challe gick på honom en lördagsmorgon. Då gjorde det ont i mitt lilla hjärta, stackars Roland. Men no more.

Jag ser verkligen inte emot denna heldag som kommer gå i, suprise suprise, science fictions tecken. Min pappa ringde i måndags och frågade om jag ville gå på bio på torsdagen men då kan jag inte för då är det alla hjärtans dag. Då skall jag göra samma sak som resten av världens flickor gör, äta glass och gråta floder över förlorad kärlek. Nej, Gordan Ramsey visas på torsdagar och det var anledning nog att tacka nej till träffa pappa. Men vi skall gå på bio idag tror jag. Filmvisningar med skolan, Daniel ville gå på bio igår, har massa hyrda filmer hemma, är uppe om nätterna för att se TV3:s nattfilmer och nu bio med pappa. Någon måtta får det vara. Känns som jag lever och andas film för tillället, för det mesta dåliga nattfilmer och sci-fi.

Kommentarer:
Postat av: joymonkey

whoot!?? =D

Postat av: Sofie

Det sötaste jag sett. Ever.
Känner du någon att supa rejält under bordet som kan tänkas sympatiligga med stackarn? Det känns som om ett välgörenhetsprojekt skulle sitta på sin plats...

2008-02-14 @ 21:06:38
URL: http://guesswho.blogg.se
Postat av: anna braun

ja någon för ställa upp för laget. helt klart :)

2008-02-15 @ 03:05:05
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback