Sådant tycker jag om

Skall snart iväg och träffa upp min grupp för att gå igenom en redovisning vi skall ha idag. Det jag mest tycker om medmin grupp är att den står och faller på en person, och denna är inte jag. Han pratar och kan och är jätteduktig och utan honom skulle vi inte ha något att säga. Grejen är bara den här jätteduktiga personen verkar ha lite scenskräck och vill inte tala inför hela klssen på redovisningarna så vi har inget att säga när vi väl står det. Sådant tycker jag om.

Sen måste jag komma ihåg något att skriva en uppsats om. Jag är cirka en vecka sen med valet och har kommit fram till min James Bond-idé var absurd. Jag går inte i femman längre och synd är väl det. Fan vad duktig jag var då.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback