Skitbra!

Hemma och mår skitbra vilket verkligen konstigt om man tänker på min skitvecka. Pappa skjutsade mig till min psykolog och väntade likt en lydig hund utanför (han tog en sväng på Torget och kom tillbaka med en Dressmanpåse. Horror! Jag fick inte kolla i den för han visste vad mitt, fashinoistans herself, omdöme skulle vara)) och skjutsade mig till Torget vilket i och för sig ligger några hunder meter bort. Där gick jag på en gammal filmis eller gick och gick jag gick på någon så mycket man kan gå på någon som sitter i kassan på Systemet.

Det var en bra session hos min psykolog, jag kände mig skitpeppad när jag gick därifrån och var allt annat än rödgråten. Jag kanske inte är den smartaste (jo det är jag), roligaste (jo det är jag), vackraste (okej jag känner mig besegrad) så kommer jag vara kung på pensionärshemmet när vi alla är äldre. Jag kommer ta era killar och ha den snabbaste och fränaste rullatorn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback