Thank you

Schysst att Montel ger ut sina dvds och böcker till publiken i dagens program. Hur skall man kunna tacka honom.

Har några timmar att slå ihjäl innan skolan börjar så jag har våfflat mitt hår och till och med en Homer Simpson med två hårstrån får värsta affrot och det ser ut som jag har tjoooockt hår. Våfflat skall bli det nya enligt modebloggarna och alla vet hur mycket jag ser ut till dom. Helt sjukt hur dom kan pricka in trender som klänning och shorts till sommaren. Hur gör dom? Skall man behöva tacka dom med.

image762

Det verkar som min syster lämnat lägenheten med mina nycklar. Tur för henne att jag har dessa kort på henne där hon är oerhört söt. Det gör att jag inte kan bli lika arg.


Kommentarer:
Postat av: Katja Janford

Nej absolut inte tack för komplimangen, hur hittade du min blogg då? Kram Katja

2008-02-20 @ 10:10:55
Postat av: saom

Är inte den där Montel lite obehaglig? Har inte sett så mycket av programmet dock.

Postat av: julia

hahahah dagens sanning!

2008-02-20 @ 19:34:43
URL: http://notanother.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback