Underbara onsdag

Att tvätta håret, torka och föna känns lite smått onödigt då det ÖSER ner i Blöteborg och allt kommer se ut som ett fågelbo på huvudet efter cirka sekunden man vistat utomhus men vad skall man göra. Inte så att jag brukar gå härifrån med frisyrer som skulle kunna visas upp på Nobelmiddagen i alla fall. Jag är nöjd så länge håret är torrt.

Den här outfiten skulle passa idag:

image721

Idag på schemat blir det sci-fi inom politikens ramar vad fan det skall betyda förutom det uppenbara. Sedan blir det lite goa 50-tals filmer på det, i'm not happy. I med att jag haft för mig lite annat sedan jag läste grundkursen så var jag inte beredd på att någon som läste filmvetenskap grundkurs för ett år sedan skulle gå med mig nu men ack så fel jag hade. En kille som aldrig sa någonting och en tjej som var jättepositiv och tyckte alla filmer var underbart bra, föreläsningarna tiptop och diskussionerna intressanta. Jag tror inte jag kommer bounda med någon av dom.

Idag blir min andra dag i skolan och jag känner redan att morgondagens schemafria dag är välbehövande.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback