What's a girl to do

Minstingen i familjen, som detta år fyller 18, kom förbi idag och jag fick både krama om och pussa det lilla livet. Det kan ha och göra med att jag lånade ut ett par skor till henne igår annars hade jag väl i bästa fall fått ett handslag.

Snart kommer Alex och jag har några samtal att ringa innan dess. Till Challe, Daniel och Ellen. Undrar vem som kommer gråta floder om jag hoppar över den. Förmodligen ingen.

Jag skulle egentligen ha en helg i nykerhetens tecken men igår så klia det i fingrarna och jag ville ut. Alex kollade på mig som om han ville döda mig och jag skulle inte bli förvånad om det finns ett pris på mitt huvud i samma sekund jag skriver detta. Men han hängde med för att träffa folket och kvällen erbjöd Rubinen och Push.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback