Ain't doing no fucking Lindexvisning

Idag känns allt lite smått åt helvete men trots det mår jag ganska bra på något konstigt vänster. Fick i mig lite välbehövlig alkohol igår och idag skall jag leka med min världens bästa Alex. Läste det här på Amelas blogg ( http://dewetwet.blogg.se) som klarar Alex rätt bra:

"Skrattade så jag vek mig dubbel när Alex berättade om dubbelbokningen på modeveckan då han istället för D&G visningen fick gå någon annan (som jag inte känner till... "Nä, det är precis vad jag menar..." sa Alex). Det slutade med att han hamnade i en konflikt med agenturen där han förklarade att "He aint doing no fucking Lindex visning!"

Kommentarer:
Postat av: Anonym

den här alex snubben verkar väldigt omtyckt!

2008-01-20 @ 02:11:00
Postat av: Christopher

Varför svarar du inte fega skit?

Postat av: Per

Är det bara jag eller blir kommentarerna knepigare och knepigare?

2008-01-21 @ 18:59:25
Postat av: anna braun

hahah ;). i med att när jag skulle sitta med hemtentan om nätterna förra veckan och gjorde precis allt annat så läste jag blogghorans blogg. och hans blogg på finest och glife. där han postar ungefär samma inlägg, med samma misshandel på det svenska språket och tycker att han blogg är världsbäst. så jag kommenterade det och tog det liv i luckan. fick ett meddelande av honom igår där det stod "Om du tittar får du se att jag är vän med många kändisar å det är för jag känner dom. Jag har varit både modell å manlig strippa för längesen så mycket av mina historier är sanna.". i alla fall, summan av kardemumman är att han är en riktig pjäs som inte förstår att man kan posta bilder där personen i fråga är 20nånting och sen säga att man är 40. dessutom var hans kända vänner några glamourmodeller och jean pierre barda. jag blir sällan imponerad men igår vart jag mållös

2008-01-21 @ 19:16:44
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: Jakob

vad har hänt med uppdateringen? För mycke tid på Avenyn eller tog stormen med sig internet från Göteborg?

2008-01-22 @ 19:36:55
Postat av: Per

Om du är sugen på att läsa bloggar så kan jag rekomendera nedanstående. Bättre läsning än att följa någon vars största bedrift är att de känner folk som känner folk som är glammiga.

http://www.mintur.se/resedagbok/resedagbok.php?travelID=5073

2008-01-23 @ 18:38:32
Postat av: Jakob

ähh Per... Anna e lätt den glammigaste jag känner!

för övrigt så är jag inte så intresserad av krig.. tycker det är ganska fånigt.

2008-01-23 @ 23:55:15
Postat av: Per

Ha ha. Ok.

2008-01-24 @ 09:42:53
Postat av: anan braun

jakob: är det jakob jakob? som i jakob hedberg?

2008-01-25 @ 21:18:20
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback