Alexander Moschos for Roberto Cavalli

När Alex är nere vid modeveckorna som han är nu är det som han knappt existerar i min värld. Från att umgås varje dag till något sms, meddelande på facebook eller mail så hörs vi knappt så jag tackar style.com där man får ser lite bilder på honom. Förra året gjorde han Roberto Cavallis visning så jag tänkte att klart kommer jag få se honom här och började klicka fram mig bland bilderna. Sedan kom bilder på dessa herrar (när blev Daniels lillebror modell, jag fattar nada):

image680
image681
image683

och jag började tänka va fan vill man verkligen se honom bland dessa pjäser. Men när man sen såg honom förstod jag, klart som fan han måste vara här och uppväga allt fult, sicken snygging:

image684

Kommentarer:
Postat av: Doe.

Who is Alex? Or rather, what's your relation to Alex? Hehe, geeez, what a question, I know. :-)

2008-01-15 @ 20:14:51
Postat av: anna braun

jag har för mig att du förstår svenska i med att jag svarat på det förr. vi är bästbästa kompisar. han är lite som en extramedlem i min familj med skulle man kunna säga.

Postat av: steff

han ser bäst ut av de där mkt fula modellerna...det har du rätt i.

2008-01-16 @ 04:58:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback