Brrr...it's cold out there

Igår fick jag äran (och nöjet) att umgås med Svante. Han pluggar nämligen till läkare i Rumänien av alla ställen om jag inte nämnt det förr vilket jag har. Varför Rumänien? Hahaha... Under jullovet har han varit på semester i Venezuela och i med att han åker tillbaka på måndag så hade jag tur att jag fick träffa honom i huvudtaget. Vi var i alla fall ute en sväng med hans kompisar och slira. När det blir lite varmare där nere skall jag komma och hälsa på dig. Alkoholen är nämligen billigare än vatten så jag kommer antagligen bosätta mig där.

Apropå klimat så är det verkligen vinter i Göteborg nu. Det är snö, slask och regn på en och samma gång och jag hatar det. När jag var ute med mamma på äventyr så sa jag till henne att det blir ingen djävla Brita Braun parkering, vilket innebär att man parkerar längst bort från ingången även om parkeringen är helt tom. Nejnej, vi skall köra på Anna Braun parkering (jag har inget körkort dock så vi får kalla det Anna Braun-filosofi) vilket innebär att man släpper av medpassageraren (moi) vid ingången och sen får man parkera bilen vart fan man vill själv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback