Dagens dummaste

Natacha Peyre säger att hon är nöjd med sin livsfilosofi som hon beskriver i sin blogg:

"Kanske om jag rent psykiskt lär mig att uppskatta att jag har 1 klänning, istället för att vara bitter för att jag inte har 2 klänningar, så kommer jag kanske på så vis vara en glad och lycklig människa."

Hon är säkert världens sötaste, gullaste och snällaste människa men säger man något sånt här får man skylla sig själv. Som att sparka in en öppen dörr som jag tror kära magiska apa beskrev att göra narr (eller kanske helt enkelt förklara läget för) av Erwik.

Kommentarer:
Postat av: flygvärdinnan

bra livsfilosofi! tror jag ska anamma den.

Postat av: Christina

Hon är nog lika smart som hon ser ut.. Ja tycker hon ser ut som ett sprängt rövhål!!!

2008-01-09 @ 09:00:35
URL: http://cornflower-chris.blogspot.com
Postat av: anna

haha jag tog bort inlägget med den tänkta you-tube videon. va fan jag kunde juh lägga upp skitvideor igår. du har rätt jag är oteknisk christina :)

2008-01-09 @ 09:03:02
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback