Dagens kraftansträngning

Jag sa babysteps och jag vet inte ens om mina kraftansträningar idag kan kallas kraftansträningar. Jag har skickat iväg ett viktigt mail och pratat med min pappa idag, that's it.

Skall nog iväg och köpa en guldfirre imorgon. Denna gång skall den inte få heta Emil 5, 7 eller vad jag är uppe i  nu utan 80-talet (efter Pontiak), Rolle (efter Rolle the legend) eller Lobster. Det lutar åt lobster. Jag kommer självklart ta ett kort på lille lobster och mig (den liggandes i min hand, det klarar väl den? några sekunder hit och dit). Jag kommer ihåg när jag var mindre så gjorde jag och min kompis en kungavagn åt hennes hamster av en träplanka och lite papper vi använde som väggar. Sedan placerade vi hamstern i kungavagnen och drog med den ut. Kvalitéen på kungavagnen kanske inte var tiptop så hamstern rymde och jag kommer faktiskt inte ens ihåg om vi fånga in den igen. En sådan sak jag har förträngt så antagligen hitta vi den inte. En annan sak som borde stå här närmast på förträngningslistan är när jag matade ihjäl min kompisar fiskar. Och det var inte en eller fem hon hade, ni kan kalla mig massmördare, och sedan nekade jag till alltihoppa. Precis som det skall vara.

Sen har vi Daniel som skulle passa en grannes fiskar när de var och reste. Sagt och gjort men han glömde en sak, att mata dom. Så fiskarna dog och Daniel gick och köpte nya och sket i att berätta något. Ett genialiskt drag kan tyckas av många men man kanske kan komma ihåg att köpa samma fisksort.

image644

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback