En liten situation som skall benas upp

Jag kanske borde gå utanför dörren mer här i Göteborg för när jag var ute idag utan alkoholens vamra rus i kroppen märkte jag att det är juh svinkallt härmed. Så istället för ta den raska(?) promenaden till psykologen tog jag den hederliga vagnen. På vägen hem gick jag förbi Frölunda Torg och gick till den enda butiken värd att besöka där. Okej, det finns två om man räknar med  Systemet och det borde men göra. Systemet både är och gör Torget.

Ikväll har jag lekt med Alex (är han inte barnsligt söt på det här kortet?) och han meddela mig om att åker till Milano på måndag, så ni tjejer som läser min blogg vet. Såg ni den nya serien "Damages" på trean? Herredjävlar vad bra det var och människor tycker om skitserier som "Prison Break", "Heroes" och "Lost".

image635

Imorgon landar Challe på svensk mark så ring mig när du ser detta.

En liten situation som inträffa förra veckan och som skall benas upp. Alex hade glömt sin mössa och jag erbjöd honom att ta min som jag har någonstans (nu på bilden). Jag använder inte mössa själv då jag ser ut som Lilla My när jag har det men Alex kollade bara på den och sa att han klarade sig. Är den verkligen så ful? Ärliga svar undanböjes. Själv så har Alex en mössa som är så ful att man helst går några steg bakom honom när vi är i stan  men jag klagar inte.


image634


Kommentarer:
Postat av: Christina

Hur vågar du säga att PrisonBreak är skit!!! ;)

Postat av: Doe.

Not too bad, not from this angle, anyway.

Your hair colour, on the other side, doesn't seem to go hand in hand with your dark eyes. Perhaps it's just the picture being unfair.

2008-01-04 @ 18:11:20
Postat av: anna

jag skämta jag kunde inte bty mig mindre om min fula mössa. när jag föddes en oktoberdag för x antal år sedan var jag ett blont barn men allt efter åren har det blivit mörkare men jag har levt efter mottot blondes have more fun och gentleman prefers blondes. sedan om det passar mig är en annan femma :)

2008-01-05 @ 02:29:06
URL: http://www.sellouts.blogg.se
Postat av: anna

jag skämta jag kunde inte bty mig mindre om min fula mössa. när jag föddes en oktoberdag för x antal år sedan var jag ett blont barn men allt efter åren har det blivit mörkare men jag har levt efter mottot blondes have more fun och gentleman prefers blondes. sedan om det passar mig är en annan femma :)

2008-01-05 @ 02:29:17
URL: http://www.sellouts.blogg.se
Postat av: Doe.

Well, yeah, you are right, that seems to be true, I have to agree.

2008-01-06 @ 15:46:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback