Falling down

Jag undrar verkligen vad de andra har för böcker? Jag hittar inte ett uns av svar någonstans i böckerna som man skall spinna på vidare. Nu har jag suttit här i 15 timmar och skrivit om två meningar om och om och om igen. Vill så gärna använda mig av textstorlek 14 eller 16 som man gjorde i åttan. Åh, those were the days. Nu får jag nöja mig med ynka 1,5 radavstånd, jag tror han vill ha dubbelt radavstånd och storlek 20, han är juh en gammelgubbe. Säkert uppelvt de jag skriver om nu, Sverige och Förintelsen.

Snart skall jag ta mig in till stan för att lämna in denna tenta som är det sämsta jag skrivit i studieväg och det säger ganska mycket. Sedan skall jag nog hoppa från en bro eller något annat festligt.

Jag känner mig lite som Michael Douglas i "Falling down". Eller jag är, jag har lust att skjuta huvudet av någon och säger någon till mig att de slutat servera frukost om jag sen skulle få för mig att jag skulle vilja ha det så vet ni vad som gäller.

image700


Kommentarer:
Postat av: Per

Jag kan kanske hjälpa dig lite om du har problem med plugget.

2008-01-18 @ 13:20:20
Postat av: steff

Min teori om Sverige och förintelsen är att idag har vi blivit straffade pga vårt avståndstagande och får således lida av massinvandring.

2008-01-18 @ 15:57:21
Postat av: Olle

Alla borde ha ett Falling Down-moment minst en gång i veckan!

Postat av: anna braun

Jag kör på det några gånger om dan ;)

2008-01-25 @ 21:18:59
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback