Für you my friend

Det har varit lite ont om sömn inatt så jag känner mig som en grönsak. När jag väl trodde jag skulle få mig en timmes sömn började kyrklockorna ringa och min granne fick för sig att börja spela piano. Här snackar vi inte für elise utan något som verkar vara taget ur "Ebba och Didrik" när Didrik spelar sin "i looove you, i looooove you"-låt. I alla fall så tycker jag att man borde införa pianoförbud här, missförstå mig rätt, jag älskar pianospel men det är inte så att vi bor på paradgatan Avenyn. Här borde man nöja sig med en blockflöjt.

Kommentarer:
Postat av: ellen

det har inte varit många meningar om mig den här månaden! mycke dåligt

2008-01-27 @ 21:25:47
Postat av: anna braun

så intressant är du inte. Du har inte försökt få in stora isbitar i en liten flasköppning på länge syrran :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback