Hello lobsters

Jag brukar vara försenad och som jag mycket riktigt var igår men jag fick smaka på mig egen medicin för mitt sällskap var ännu senare. Vi hängde på Bliss, the place to be at skämtåsido, och ja hängde.

Jag vaknade halv åtta av att någon idiot (hans taktkänsla var lika bra som Ufffes i Let´s Dance igår. Kan någon säga till karl att skaffa tupé eller raka av sig allt hår när vi ändå är inne på ämnet) som kallade sig Jonas som har BLVD ringer och säger att han tycker han borde komma till mig och sova i min säng för han frös. Nu skall vi bena i den här situationen, nej du skall inte komma, jag vet inte ens vem du är (vilket i och för sig inte uteslutar att jag träffat honom ute på fyllan, men kommer man inte ihåg personen är det inget att komma ihåg) och du finns inte med på min lista på personer som får ringa mig var och när som helst. Nu lät jag nästan kaxig men människan var inte helt 100. Inte ens 50.

Nu är jag i alla fall dödshungrig och skall ut på jakt efter mat. Men innan skall jag byta om kan inte gå runt som en fjortis och visa behåbanden.

image669

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback