I killed John Blund

Jag tigde till mig en sömntablett som förhoppninghsvis skall ge mig sömn ikväll. Ett par atarax på det så är party i stugan. Känns som man är smått salongsberusad, tänker inte logiskt och benen börjar ge vika. Detta kan ge min dag ett värdigt avslut hur det än må låta. Att mamma påstår att jag är tablettmissbrukare är väldigt komiskt. Väldigt svårt att bli det med en mamma som portionerar ut allt, från receptbelagda mediciner, alvodon, c-vitaminer till de gulliga vitamintabletterna som såg ut som nallebjörnar på den gamla goda tiden.

Imorgon skall jag på bio, städa rummet lite halvdant och fixa med CSN.  Ni ser det går vidare, allt kommer bli så bra, så bra.

Kommentarer:
Postat av: Lisa

Jag minns björnarna. Sådana fick man alltid hos er. Fast dom smakade uäck.

Postat av: braun

dom är goda, rekommenderar dom till alla. små som stora

2008-01-08 @ 08:40:00
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback