I'm alive

Heath Ledger är död och imorgon kommer den ena efter den andra R.I.P:a denna man och tävla om vem som skrev det först. Och visst är det tragiskt, det är det alltid när det kommer till droger och överdoser varesig människan är känd eller inte.

Sorry att jag inte uppdaterar så ofta mina få men ack så trogna läsare men. Idag har jag skrivit in mig på filmvetenskapen igen, hämtat ut nycklar, passerkort och annat spännande och på kvällen såg när Gothia spela. Jag var en sån där tönt som skreck "yes", knöt handen och sträckte upp den i luften triumfartat när Gothia gjorde poäng. Tyvärr så förlora dom, vilken vi alla har vant oss vid, men Emil var duktig och det var det enda som räknas för oss trogna Emilfans.

Nu har jag Alexs boende hos mig så detta skall utnyttjas till fullo.

Kommentarer:
Postat av: flygvärdinnan

usch så sorgligt :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback