Lever på lånad tid

Jag lever på lånad tid, eller i alla fall min blogg för tillfället. Mitt internet har kraschat på min dator så jag får låna min systers så länge. I onsdags träffade jag Challe vid fem, eller jag kom vid halv sex som vanligt, och gjorde en mini-runda. Onsdagar är väldigt dött i Göteborg om man inte känner för att trängas med hela Partille på Deep och det vill man inte så vi möttes på Chezan för Challe skulle uppleva lite nostalgi eller något. Det var i alla fall hennes förklaring. Sedan gick vi till Rubinens hotellbar där vi borde fått betala för ett hotellrum så länge som vi var där. En fem timmar tror jag och sedan till Locan. Igår gjorde jag ingenting som är värt att nämnas och idag så vet jag inte riktigt än. Skall iväg en tripp till psykologen och sen får jag se vad kvällen erbjuder. Jag är i alla fall på utgång. Imorgon skall jag passa barn så skall jag partaja till det i helgen får det bli ikväll.

Jag slarvade bort min kära mössa i onsdags så det verkar som även någon högre makt tyckte min mössa var apful. Eller så var det någon som tog den för det tyckte den var det snyggaste, hetaste och stilrenaste som skådats på Avenyn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback