Min vecka, din vecka, vår vecka

Denna vecka kommer jag sitta inlåst med min hemtenta. Var nere till videobutiken igår och hyrde 6 filmer så lite nöje skall jag få uppleva med. Sen skall jag på bio tre gånger, en med kompis, en med pappa och en med en kille (fast vid närmare eftertanke är både pappa och kompisen killar med, men ni förstår). Sedan vill jag ut med och så har en session med psykologen. När jag väl tänker efter prioterar jag nog hemtentan lägst (eller säger man kanske minst). Men jag måste gnugga mina geniknölar och få ihop en hemtenta så jag kan inkassera 15 poäng. Efter dessa, ka-ching, har jag en fil. kand vilket är ungefär det enda jag kommer uträtta i mitt liv. På min begravningssten kommer det stå Anna Braun fil. kand i teologi. Nej, nu skall jag inte vara så hård mot mig själv jag har faktiskt åkt polisbil med.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback