Nu är jag hemma

Nu är jag hemma så jag dog inte i ösregnet. Har varit och tagit några glas och varit på bio, dock inte samtidigt vilket vore det ultimata. Tänk er att förfesta på bio någongång, det vore allt något. Filmen vi såg var något av de sämsta jag sett, varken början, slut eller fem minuter mitt i filmen var ens i närheten av att vara okej. Men popcorna leverera som vanligt. Gick på min barndomskompis Martin som skulle gå och se "Control" och jag kan tänka mig att den var minst tusen gånger bättre. Han har gått och skaffat flickvän  vilket är något man inte kan tro när man ser denna bilden. Haha, det är han med den orangea pikén, han med pottfrillan är John, en annan av mina barndomskompisar som jag växte upp med. Här har vi dom på 6årsverksamheten, coola som få:

image685

Tog med mig hem programmet för den 31:a filmfestivalen i Götlaborg  och i år skall jag mig faktiskt ta mig dit och se några filmer. Jag pratar om det varje år men gör det aldrig, känner mig lite smått obekväm av att se på film i en"biosalong" som är en omgjord gympasal men det är väl det som är charmen tror jag. Jag är som sagt filmvetare så jag får se detta som mitt kall innan skolan börjar (vi filmvetare börjar senare än alla andra för att vi skall kunna uggla på filmfestivalen i en vecka, alla förväntar sig väl att vi skall vara volontärer men icke jag).

Kommentarer:
Postat av: Lisa

hm. kul. Stötte på Martin inne i salongen. Fast jag stötte inte på honom. nejnej.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback