Ses vi?

Massa lösenord som är ute nu vilket har ställt till det för min syster. Stackars Ellen har blivit nedringd när hon var på bio och fått massa förfrågningar om festen hon skall ha ikväll som det stod på hennes msn. Mindre roligt för henne men säkert destu roligare för dom som var inne på hennes msn och för min del var det ganska roligt med. Det Braunska hemmet tål inte stress speciellt bra. Att säga att jag är cool som en filbunke alla gånger är att ta i men att stressa upp sig för något sådant är inte min grej. Så när mamma inte var hemma ringde jag och fråga vad jag skulle göra med alla som var utanför, det är juh kallt ute skall dom inte få komma in och värma sig. Självklart stod det inga där.

Fredagskväll och här sitter jag men misströsta ej, jag skall ut. 23:00 på Bliss. Ses vi?

Kommentarer:
Postat av: steff

det kunde vi gjort...men jag stannade hemma. En annan gång kanske...

2008-01-12 @ 03:42:39
Postat av: anna braun

då säger vi så ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback