Trevlig kväll!

Sjukt tråkigt att magisk apa inte bloggar längre, var tvungen att skriva det. Den enda som verkar glad över det är herr Erwik och det säger sitt.

image712

Ikväll skall jag på Male Look 2008 med Alex och Amela. Det blir tredje gången gilt för mig och jag har alltid jättekul där och det är inte tack vare modelltalangjakten nejnej det är baren som gör det. Vill ni veta en liten hemlis, hur pinsamt det än kan vara, var det så Alex började sin karriär och se hur långt det tagit honom. Han kom inte ens på en plats värt att nämna men han har fått göra kampanjer åt märken jag inte kan stava till och gått för de stora. Det kunde jag aldrig tro när han kom och mötte upp mig på flygplatsen på Mykonos sommaren mellan andra och tredje ring. Han måste ha gått upp en 15kilo den sommaren men de var borta innan jag hann säga Warehouse.

Trevlig kväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback