Trrrrevlig lörrrdag

Att påstå att Sagan om Ringen-trilogin tillhör mina favoritefilmer vore en överdrift utan dess like så när ungarna kollar på en film de inte förstår gör jag helst vad som helst annat. Som att låta hunden, Charlie, dregla på mig. Minstingen är så söt, hon har lite problem med att uttala r (vi har alla vart där, eller i alla fall jag. S var det som fuckade upp det för mig och det blev sessioner hos Jose. Den enda som retades var Mikael som hade tiden efter mig. Kanske inte världens smaraste men så sa matteläraren till honom att han var dum i hela huvudet) så nu övar hon på det.Nu har hon lagt i extraväxeln och betonar alla r så det skorrar utav helvete. Det låter som hon bott i Skåne i 60 år. Nu kom hon och säger filmen varrrr inte brrrrra, vi målarrrr istället.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback