-Vet du vad klockan är? - På min arm, hoho

Nu har jag vinkat av Alex som en hemmafru och sitter och funderar på om jag skall sova eller vänta på att Amsan skall vakna.

Lite bloppisar dyker upp här och var. Jag vet inte med er men jag skulle använda en annan
annonspelare, Linda Rosing och classy går väl inte hand i hand? Har ni sett något fulare för övrigt? Jag går hellre runt och haffar främlingar på stan och frågar efter hur mycket klockan är än ser ut som om jag är nyss hemkommen från Alanya och shoppat.

Jag har alltid gillat Atlanta. Och det är inte bara för strippklubbarna utan för shoppingen och maten. Jon Stewart

Kommentarer:
Postat av: Regenten

Denna är ju i så fall roligare...



Vet du vad klockan är?!

Ja, den är djävligt dyr!

Postat av: anna braun

hohoh ;)

2008-07-18 @ 16:39:36
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback