Gaaah

Mamma skulle skjutsa Daniel till jobbet för att han skulle slippa ta bilen till middle of nowhere när han sedan skall på personaltjohejsan. Han tog med en flaska vin som tack. Det har han aldrig gjort innan av de 45938385 gångerna vi skjutsat honom och det behövdes verkligen inte denna gång heller. Svennebananbilen slutade fungera på motorvägen och det var bara att ringa bärningsbilen. Daniel fick ringa en arbetskamrat som hämtade upp honom där och då och jag höll på att få flippen i värmen. Efter att bilen paja, all väntan i den, bärgningsbilen, verkstaden, hämt av moster med man, hem till dom och lånade av mosters bil så höll jag mig någorlunda lugn. Men jag höll på att få ett nervsammanbrott när mamma skulle öppna tanklocket och sätter på vindrutetorkarna. Gaaaah.

Bil: teknisk innovation som gör det möjligt att mycket snabbare och mer bekvämt ta oss till nästa verkstad än vad vi skulle ha gjort till fots. Helmar Nahr

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback