It's that alright with you?

Jag tycker människor får göra vad fan de vill så länge de står för det. Vill du leva golddiggerliv  i London gör det med påstå inte att du jobbar ihop dina egna pengar, vill man sälja sina bilder till Aftonbladet för breda ut Båstadskassan så gör det med. Förminska brösten för all del två-tre gånger men stå för det då lilla flicka. Gör vad fan ni vill men stå för det. Eller skriv i alla fall inte om det då.

All verklig humor börjar, där man inte längre tar sig själv på fullt allvar.

Kommentarer:
Postat av: bloggbimbo

Jag försöker lugna mina nerver, men varje gång Daphnes självgoda nuna dyker upp går jag bananas. Stackars lilla toffel till pojkvän. Man kan undra hur dealen ser ut i deras förhållande. Modern, västerländsk prostitution av ngt slag klurar jag på…

Postat av: bloggbimbo

Intressant teori där! Läste någonstans att pojkstackaren kommer från Borås, det kanske kan förklara saken hehe

2008-07-16 @ 00:34:46
URL: http://bloggbimbos.blogg.se/
Postat av: anna braun

så det är i borås pengarna finns eller är det från kassan på åhlens. någon av dom har de åtråvärda byxorna från filmen pojkerna med guldbyxorna där han bara fick mer och mer pengar av dom i fickorna. give me





det roliga är juh att hon först postar en massa bilder på henes partyposse som ekwall och snikaren (inga kommentarer) för att i nästa inlägg spy galla över dom. smart

2008-07-16 @ 00:43:39
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: anna braun

så det är i borås pengarna finns eller är det från kassan på åhlens. någon av dom har de åtråvärda byxorna från filmen pojkerna med guldbyxorna där han bara fick mer och mer pengar av dom i fickorna. give me





det roliga är juh att hon först postar en massa bilder på henes partyposse som ekwall och snikaren (inga kommentarer) för att i nästa inlägg spy galla över dom. smart

2008-07-16 @ 00:43:42
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback