Moi

Jag försökte på mig en dagens outfit idag förut. Det gick inge bra. Dels för att min kamera dör och återuppstår som Jesus fast några gånger om, jag är en dålig fotograf, mina kläder ser ut som alla andras (om man räknar bort fashionistas of course) och jag sitter i min säng som jag borde bädda. I alla fall lägga om lakanen.



Jacka: Rut m. fl hahah jag vet
Jeansshorts: syrran
Frisyr: knullrufs som faktiskt tog fem minuter att göra, ungefär som ett samlag då
Ärr: lyckats få med åren, men dom försvinner varje år och så får jag nya, mitt svandyk gjorde dom senaste
Uttryck: oj det gick
Fotograf: moi
Skräpa: suddig märker jag

Nu skall jag till Amela, chipp!

Jag har inte den rätta figuren för att kunna ha jeans. Margaret Thatcher. Så jag kör på jeansshorts på sommrarna även om jag (mycket) mer är en klänningtjej med urringning

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Modebloggs Anna?

Postat av: Mattias (grannen)

hahaha det va en underbar blogg bild tänk om flera modebloggerskor vågade på sig nåt sånt där =)

2008-07-16 @ 22:32:27
Postat av: Anonym

min teori om göteböööörjare stämmer märker ja

puss på dej

2008-07-17 @ 00:05:29
Postat av: ----

oh btw är det shorts på pressbilden, vissa andvänder inte tanttrosor sweetie

2008-07-17 @ 00:10:03
URL: http://http://borntobebitch.blogg.se/
Postat av: anna braun

sötnos det är fickor. men för att ha fickor måste man ha på sig något över underkläderna.

2008-07-17 @ 02:14:27
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback