My bubble, my rules

Jag har ställt in PartilleCup, i alla fall min resa dit. Det är vackert väder och jag vill sola, inte se på handboll. Dessutom så känns det bra att neka pappa mitt sällskap då han kan vara så konstig ibland och inte vilja hänga med på saker. Och så har jag massa bra böcker.

Vaknade sex imorse och, hör och häpna, satte på mig urheta träningskläder (Mykonosshorts och 2004Studenttröja) och gick ut och sprang. Första gången på läääänge jag sprang, kan till och med vara första gången ever. Var vid Slottskogen och sprang där och hann kolla till sälarna. Sedan tog jag mig hem och var väl e borta en och en halv timme. Men det är sista gången jag nämner det här. Tråkigt att läsa om och dessutom tycker jag människor skall få äta sitt godis ifred utan att få ångest förr att någon försöker leka hurtig någongång. Jag skall i alla fall försöka röra på mig på ett eller annat sätt fem gånger i vecka så nu är dag 3 avklarad.

På Rachael Ray har dom en gäst som gör Halloweendräkter av engångstallrikar och muggar. Jag lovar dom kommer inte bli mobbade i skolan.

Kommentarer:
Postat av: J

Hej sprang förbi i din blogg och hälsar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback