NÄR SKALL JAG KOMMA?????

Städat mitt rum, utvalda delar av lägenheten (jag klarar inte av allt här i världen), fixat med fötterna (halva världen har fotbobi, andra fotfetisch), duschat och gjort i ordning mig.

Becka kom idag så nu slipper jag hälsa på där mer.

Pratade med Daniel (som inte tycker om när han nämns på bloggen, det är pinnigt. Hade det varit vem som helst utan Daniel hade jag resekterat det, sorry men sorry du har varit med i mitt liv för länge) som skalll ha några över och grilla imorgon. När skall jag vara där frågade jag och då svarade han har jag frågat dig eller det är bara för dom närmaste.
- Vaddå DE närmaste, jag är DEN närmaste
- Jag skämta bara
- Tänkte det
- Ah men oj har vi vaknat på fel sida idag eller
- NÄR SKALL JAG KOMMA
- Med den tonen får du inte komma

Bästa vänner är som diamanter, värdefulla och sällsynta. Falska vänner är som löv, finns överallt. Eleanor Roosevelt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback