Nu nu

Nu kommer Alex hit och jag älskar hur vi alltid, båda två, är panka som as. We living the high life. Igår var kul, riktigt kul faktiskt. Var först på öööh ehhh host Vasastan för Pepsi som fyllde år var där, därefter Bliss, sen Push och sist Peacock. Daniel hade på spenderarbyxorna och köpte så mycket till mig att jag kände mig att jag kunde misstas för ett drinkluder. Sekunden efter att vi släppt av honom ringde han till min mobil och fattade inte att han talade in på mitt mobilsvar och inte med mig. Efter tre minuter blev han sur för att jag inte gav honom någon feedback och så började han svära. Smart kille denna där. Snart så tutar Alex och är jag inte utanför inom fem röda blir han inte glad.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback