Soldyrkande

Jag har känt mig så sjukt risig i några dagar och har bara haft på mig bikini på dagarna och den största t-shirten jag hittat på kvällarna. Håret har varit blött hela tiden med, från havet och duschen, så jag har sagt upp allt i en knut längst upp på huvudet och sett ut som en ful lila (lilla, inte lila, jag skrev fel) My. Nu har jag efter dagens soldyrkande i alla fall gjort mig i ordning och känner mig som en människa igen. Skall nog ut en liten sväng ikväll till Peacock på Hamngatan och det skall nog bli himla kul. 

Tycker om fördelningen när vi är ute med båten. Ellen kör och jag får göra allt annat tråkigt som hoppa i land, bära saker och ta ut/in fändrarna. Va fan. Står att det är de som har båtarna på samma länga som pappa skall vara nattvakter snart. Pappa säger att han inte ser lappan för då slipper han, jättesmart. Det är 15års väntekö på att få bryggplats i Hovåshamn så innan vi haft fått våran brukade pappa bara lägga till båten där det var ledigt för stunden och så fick stackarn som var ute med sin båt en liten överraskning när han kom hem. Det var smart det med.

Jag läste på Daphnes blogg att hon hade fyndat. Hittat ett par skor som det var 40% rea på så nu kostade de bara 6000kronor. Jag vet inte hur ni tänker men jag skulle aldrig kalla något för 6000 för fynd om jag jobbade på Åhlens. Men det är bara jag.

Nu skall jag knäcka en bärs som Alex brukar säga.

Vet att jag inte skall visa webcambilder men kolla här, jag ser inte ut som en lobster jag är en. Igår på havet fick jag solfrossa och satte på mig Ellens mjukisbrallor och pappas jacka och solade bara ansiktet. Det syns idag:



Nej jag är inte naken, Har på mig Ellens klänning som jag måste ta av mig innan hon kommer hem. Hon och Becka och fixar pass och är minst lika röda som jag vilket kommer se fint ut på passkortet. Fast det är juh i svartvitt, fan.

Kommentarer:
Postat av: A<

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Postat av: anna braun

du är elak, du borde vara med i denna där filmen mean girls.



hoho

2008-07-04 @ 18:29:17
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: A<

jag är inte elak. jag har bara väldigt nära till skratt :)

2008-07-08 @ 13:14:58
URL: http://cocytus.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback