Spontanaste av de spontanaste

Vi spelade tp igår, förlåt mig barntp. Daniel är 24 och Niklas 20 och barntpet var i princip orört som en oskuld. Den rekommenderade åldern var 6-10 år och Daniel fick inte en enda tårtbit. Vid elva så kom vi på att vi skulle ut och det blev den spontanaste av de spontanaste utgångarna. Jag går i princip inte ut om jag inte har höga skor men igår fick bli ett undantag. Vi skulle som sagt  till Styrbord Barbord so no harm done. De spelade 80 och 90tals musik och det var så bra att man dog.

Daniel åkte innan mig så jag krascha hos en kompis. Vid sju tyckte jag det var dags för mig att ta mig hem och satte mig på 19 istället för 16. Jag hamna i MÖLNDAL och Mölndal ligger fan inte ens i Sverige. Så ocentralt är det. Tog mig hem till sist, obviously, och har sovit hela dagen.

The essence of pleasure is spontaneity. Germaine Greer


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback