Vänner

Jag funderar på att höra av mig till ett f.d ragg i vänskapssyfte. Varenda gång vi träffades så slutade det i bråk mer eller mindre men kompisar skall vi nog kunna klara av att vara. Felet med oss var att vi tjafsa, felet med honom är att han inte kan dansa i huvudtaget (Rolle släng dig i väggen-dåligt) och hans plus är han är förbannat rolig. Smart är han med, kanske inte Einsteinsmart men smart. Smart och rolig och det är huvudkriterierna hos en vän i mina ögon.

Apropå vänner så vill jag gärna sova över hos dig Amela någon dag när du är hemma det var mysigt sist. Sen går jag gärna ut med om du vill någongång och med Iris. Sen så saknar jag dig Nickie. Så nu vet ni, hoppas djungeltrumman når fram till er.

Jag väntar med att se filmen, den är värd ett biobesök.

Och just det ja, naglarna. Jag följer inte trender, jag skapar dom. Never mind min tröja.



Spara inte kärleksfulla tal till vännernas begravning, skriv dem inte på deras gravstenar, säg dem nu istället. Anna Cummin

Kommentarer:
Postat av: Nickie

saknar dig med :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback