Blondes have more fun....speciellt när någon annan betalar kalaset

50Cent påstår att groupies är prostituerade, andra påstår att Wags är golddiggers och jag påstår att dessa är en blandning: http://candybaux.blogg.se

Är det inte fruktansvärt dumt att skryta om 600pundskor som man absolute inte har täckning för att köpa själv, dyra middagar, champagne i överflöd och resor överallt. Okej att ni gör, får och blir köpta på det sättet men att skriva om det? Då får man allt vara bra djävla dum. Men man måste ge dom credit för de inte längre hänger nöjer sig med någon drink här och där per kväll som i den gamla goda tiden här i Göteborg.


Now I ain't sayin' she a golddigger, but she ain't messin' wit' no broke...

Fortfarande hård men rättvis. Ibland att det tur att så få läser min blogg, annars kunde jag juh blivit hatad. Fast det kanske jag redan är.


Kommentarer:
Postat av: magziiziigazzziigah

ett par rejält fula $600 skor om jag får säga mitt :D

Postat av: anna braun

kan inte göra annat än hålla med men sen har hon väl aldrig varit speciellt classy

2008-06-22 @ 18:55:39
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback