Faaaaan

Gårkvällen var rolig eller trevlig eller vad man nu säger om en 50årsfest. Vi kom för ovanlighetens skull inte först vilket man alltid brukar göra när man är med mamma. Men vi gick sist, så bjud aldrig in oss på party. Hade med min filmkameran men glömde att ta med mig fler band så någongång mellan talen dog den och jag fick inte dokumentera morbror Anders dans vilket var hela idéen med att ta med sig filmkameran, men men. Vi fick skjuts dit av Daniel (tack tack) och när vi skulle ringa efter taxi erbjöd sig Anders kompis som inte hade druckit något att skjutsa oss. Mamma sa följ den bilen utan att veta vart den skulle så vi hamna inte helt rätt.

Idag har jag letat och letat efter par underbart vackra och icke användbara skor som jag tänkte göra till användbara. Dom har skyhög klack och ingen rem runt hälen så det tänkte jag fixa men jag hittade dom ingenstans. Var i gaderoben, några skåp, lilla förrådet vi har utanför oss och i källarförrådet. Men jag hittade två andra skor och en polaridkamera jag fick i fyran. Hur den hängt med i så många år i olika lådor är ett under men den är coolersretro så den åkte upp igen. Men jag hittade inte mina skor faaaan faaaan. Och när det kommer till skor är jag ganska återhållsam med inköpen, man skulle lika gärna kunna kalla mig realistisk och köper inte tusentals skor. Det måste utmärka mig från andra tjejer men jag är galen i örhängen, judiska smycken och klänningar, så dessa skor skulle bara bli en bonus.

Logga in på msn för ovanlighetens skull nu och av 30 inloggade har jag tre som inte är blockerade, en kusin och två kursare. Är det fel på mig eller på alla andra? Jag orkar verkligen inte med folk.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback