Fjoooortis

Webcamkort är så fjortis sa Ellen och timme senare när han kom höll han med. Dessutom ser jag konstig ut så det blir inga mer kort på mig, någonsin. Men som sagt min persolighet fastnar inte på bild....öööh.

Så fort Alex kom så dög jag och då ville hon umgås med oss (Alex) men så fort Alex gick och dörren stängdes var hon i sitt rum igen.

Jag tror jag måste sluta läsa bloggar innan jag på allvar kommer bli världens första bloggseriemördare. Alla på glife (förutom Nickie, she's my girl, my homie. Men däremot de andras eviga namn-, plats- och bilddroppande på bröst, lättklädda kroppar och vräkiga hus och bilar) ligger farligt till, de flesta på finest, alla storbloggare och glamourmodeller (förutom Elita, henne vill jag ha, som en docka här hemma).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback