Humor

Alla delar inte samma humor, den saken är säker. Jag försöker och försöker men jag ser verkligen inte det roliga i att göra sig så ful som möjligt, ta ett kort och lägga upp det. Men däremot är det roligt att hon gick till finest.se och hade hundratusentals läsare och nu landar hennes mest lästa inlägg på 15000 (fast fortfarande 14999 mer än mig,tack du som läser detta nu, du är den enda).




Och sen det där med att hon ogillar tjocka människor. Är det verkligen så smart när hennes egna syster har en tjock benstomme som det så fint heter.


Kommentarer:
Postat av: <@

ingen har väl sagt att man måste gilla sina syskon, än mindre deras kroppsliga ideal?



hade min brorsa varit tjock hade jag sagt åt honom eller tagit avstånd. vem vill hänga med tjockisar liksom?

Postat av: anna braun

men låt mig bara hata henne ifred ;)

2008-06-27 @ 15:02:27
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: A<

jag ska jag ska! ;)

2008-06-30 @ 11:35:31
URL: http://technoetc.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback