I med att jag har...

I med att jag har en stor respekt för mina ägodelar och har slängt min trådlösa datormus i golvet en gång för mycket måste jag använda touchknappen och jag får cprycket. Det tar sån djävla tid, förstår inte hur alla orkar använda det. Jag är en sån tönt så om jag skulle känna för att vara lite cool och ta med mig datorn för att "jobba" på något café hade jag tagit med mig datormusen med.

Igår så åkte jag och Alex till Spännis kompis som bodde mitt i stan. Jag hade det jättekul, det blev en liten, med betoning på liten, klassreuion och tur var väl det för alla i vår klass var inte helt 100 och lite annat löst (låter som den största komplimangen ever) folk.. Synd att inte Emil kunde vara med men han är på Bosön med laget. Vi satt där och drack i några timmar och pratade gamla minnen om Alexs raseriutbrott som han själv verkar ha glömt av. Som när en lärare hade slängt en dörr i hans ansikte och han öppnade den och sa "gör aldrig så mot mig igen, jag är snygg och du är ful". Vi gick till Nef och jag som alltid trott att sist jag var där så var det någon slags temafest fick fel, det är alltid samma människor som hänger där. Jag tog spårvagnen hem igår, horror, och det är så hemskt att ta den på fyllan. Aldrig mer (förhoppningsvis). Spännis tycker att det är så konstigt när man träffar på gamla klassiar, "alla ser juh ut som russin", så dessa 4 år har tagit hårt på oss. Men han konstaterade att vi låg på topp och jag kunde inte annat än hålla med.

Nu skall jag ringa Nickie och se hur planerna för ikväll ser ut.

Och snälla visa aldrig Damallsvenskan på tv igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback