Imagine

Okej, slaget är vunnit jag kan inte sova. Jag stängde av min datorn, vred mig några varv och gav upp. Jag är för smart för att kunna somna, det är på allvar min tanke, tes och slutsats. Fan vad synd att jag inte vet vad min laddare till min videokamera är för då skulle jag spela in lite kvalitéefilm. Jag kommer ihåg när jag spelade in på min bandspelare. Ni vet en sån liten som psykologer talar in i efter deras patient gått, typ "min patient tänker döda sin familj, dags att öka dosen.....mmm förresten är jag sugen på lasange till middag idag, skall nog ringa min man". I alla fall så spelade jag in på den och använde den som lite allt möjligt. Alex hittade den och så lyssnade vi på den tillsammans. Det kanske inte var det bästa för helt plötsligt hörde man prata om hur elak Alex kunde vara. Då gav han mig the killereyes och sen spolade han fram lite. Då hör man mig sjunga John Lennons "Imagine". Det var då jag fortfarande trodde jag skulle bli nästa Britney Spears, alltså i första ring. Jag måste blivit så tappad som liten.

Nu sitter jag (ligger i sängen....ohalala) och kollar på Peter Apelgren. Hahahah, han är så rolig:


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback