Jag tar tillbaka

Jag tar tillbaka det där jag skrev om msn. Msn är enbart bra i vissa enstaka tillfällen som det som står i föregående exempel. Annars så använder jag sällan msn, jag förstår inte riktigt varför man skall prata med sina bästa vänner där när man ses var och varannan dag och pratar med varandra i telefon. Sedan är det juh alltid bra att ha om ens vänner inte befinner sig inom en femmilsradie (som om de skulle få för sig att åka till Kungsbacka eller Kungälv.....typ). Men nej jag tycker inte det är speciellt givande att skriva hur mår du och vad gör du till en person jag pratade med för fem minuter sedan.

Nu kollar jag på "The prestige" och tycker den faktiskt är riktigt bra även om vem som skall få det sista skrattet vänder tusen gånger om, men men.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback