Midsommar

Imorgon är det Midsommar och jag kan egentligen inte bry mig mindre. Midsommar har jag aldrig förknippat med bra minnen. När jag var mindre åkte vi alltid till farfars land som ligger i Källvik och allt blev alltid så fel. Farfar ville att alla skulle se glada ut, dansa runt midsommarstången  och lyssna på när han spelade dragspel (där förstår ni vad som gick fel). Det som hände var att det uppstod konflikter, det bråkades, människor blev ledsna och någonstans mitt i kaoset brukade farfars älskarinna ringa. Ja han var över 70 år och hade fru och älskarinna. Jag själv fick aldrig vara med de stora kusinerna och längtade som alla andra bara hem.

Tog några (jag tog typ alla....som var på mig...hoho) bilder från Nickies blogg som togs i lördags. Hoppas det inte gör något, om det gör det....oppps.



Jag och världens vackraste Nickie




Träffade Alexs f.d tränare som öste lovord över honom, fo' shizzle my dizzle (jag vet inte när man skall använda det)



Jag är så spexig va. Döda mig


Kommentarer:
Postat av: amela

vart var jag?

2008-06-19 @ 19:37:39
Postat av: anna braun

hahah....dom var med på push med. så går det när man är på dansgolvet hela tiden. måste man cirkulera och fånga in killarna i ens nät ;)

Postat av: beundrare

varför är alla bilder svart vita? haha

2008-06-21 @ 23:50:46
Postat av: anna braun

vi blir väl snyggare så. nej jag vet inte, jag har inte tatt dom

2008-06-22 @ 14:32:20
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback