Min bara min

Jag hängde med mamma när hon var och handla och jag tror att vi båda är överens om att inte handla tillsammans mer. Mamma försvann hela tiden och jag lägger alltid in allt jag ser i vagnen. Vi gick på en av mammas gamla arbetskamrater som berättade att han hade en dotter, Sara, som gick ut samtidigt som mig på samma skola. Efter jag fick tänka lite kom jag på vem det var. Hon hade en crush på Alex och tyckte att jag brukade ge henne onda ögat i korridoren som i "rör inte min kompis, han är min och bara min" (jag om någon skulle bli skitglad om Alex träffa någon, tro mig. Jag, Alex + en, sicken trio). Jag hade ingen aning vem det var men när jag fick reda på att hon trodde jag gav henne onda ögat var jag juh tvungen att börja göra det. Man skall leva upp till sitt rykte. Så ja, hans dotter hatar mig. Ingen Frölundareunion här inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback