Never mind

Dom här solglasögoen tror jag pappa köpte för en 20-15 års sedan som jag alltid retat honom för. Han har inte använt dom på år och dar, thank God för dom är juh buttugly. Men så för några dagar sedan när vi var ute på äventyr så hade jag glömt mina och lånade dessa och tyckte att dom inte var så fula längre, nästan lite snygga.. Ellen tyckete det inte men jag är juh inte sån, trender följer man, stil har man eller vad det heter. Jag blir konstigt nog påverkad av trender och tycker dom här är rätt retrocoola så dom är mina nu. Vad tycker ni?



Never mind mitt lila nattlinne/myslinne och jag skulle måla naglarna patriotiskt gula och det hamna som vanligt lika mycket runt naglarna som på naglarna, det skall bort.....snart.

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Jamen visst var han även på push. Han lär ju ha glidit förbi kön och gått upp på vänstra sidan. Med en sådan jacka menar jag!



Nja, försöker övertala min sambo att vi ska dra med ett gäng och gå någonstans och kolla. Men han är som Ferdinand och "trivs mycket bättre här"... Vad ska Du göra då?



Gillar solglasögonen, taskig du har vart mot din paps...



puss å kram hela dan


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback