Självinsikt

Kissie, 17, vill att man skall skicka in frågar om sex så hon kan ha en sexpanel. Hade jag erbjudit denna tjänst vid 17års ålder hade ni inte fått veta mycket. Barn kommer från storken och därmed basta.

Idag har Daniel varit en snäll kompis, bjöd mig på mat och visade mig världen. Eller världen och världen, men jag lämnade lägenheten och det räckte gott och väl. Daniel är inte världens smartaste men världens roligaste. Dessutom vet han om detta och just därför så kan man fortfarande respektera honom. Däremot människor som är ointelligenta men tror något annat och säger helt absurda saker går inte att respektera. Vi pratade om våra kompisar som är kusiner:

- Ja, Annas mamma och Viktors pappa är syskon.
- VAAAA?
- Ja hur trodde du dom blev kusiner? Det är inget man bara blir sådär.
- Men du vet mig, jag orkar aldrig hålla reda på sådana saker.
- Din pappas systerbarn är dina kusiner.
- Nej, eller....hmmm....jo, det stämmer juh.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback