Sleep, don't weep

Jag kan inte somna och jag har gjort flera tappra försök. Känner mig som Magnus Uggla som är på jakt efter den perfekta sovplatsen. Innan har jag prövat soffan (fyllekvällar), fåtöljen, min säng såklart, Ellens säng när hon inte är hemma och nu ikväll, balkongen. Ville se stjärnorna men det fanns inga, det var bara kallt och sen kom regnet. Men efter regn kommer solsken och efter solsken så kommer det dessvärre regn.

Så vad gör man när tankarna går i 180 och man hinner avverka allt från varför jag inte alltid kommer vara singel men aldrig hitta någon själsfrände som jag så starkt tror finns (någonstans, dock nog inte i Sverige eller Göteborg för den delen, svenska mentaliteten ni vet som alla skyller på, jag är för utländsk, har fått hett temprament, precis som italiernarna och blablablabla. Jag är nog bara för irrationell och impulsiv men det har lite med serotonin och dopaminhalter hit och dit. Det har väl gjort mig till den jag är halvt om halvt även om det inte alltid har varit a walk in the park om man uttrycker sig så) trots att jag halvt om halvt är cyniker till att jag tycker om mitt orangea nagellack. Till det orangea nagellack skulle jag döda för den här klänningen, det är ett konstverk. Hopp, det blev något djävla error på det så jag får väl visa den någonannan gång.

Inte idag men på torsdag fyller världens bästa Spännis år, inte glömma!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback